Sidevisninger i alt

onsdag den 5. oktober 2011

Engle venner....fortsat

Jeg er omgivet af gode, skønne, kloge og helt vidunderlige mennesker. Mange af disse er kvinder. Der har altid været mange kvinder i mit liv. Nu sidder du måske og tænker dit. Fint nok!

De har alle sat et aftryk i min personlighed, og det har så bl.a medvirket til den jeg er idag. Min mor betyder, selvfølgelig, det meste for mig. Hun gav mig jo livet.

Min farmor er et helt kapitel for sig selv, så derom senere. Min faster ligeså.
Gode kvinder med intelligens og hjerte.

Alle disse kvinder gør mig glad. Fordi de alle har gjort noget godt for sig selv, eller de er i gang med det.
Det gør mig afsindigt glad, når andre finder "vejen" og følger den, for deres egen skyld. Fordi de ved, at her vil deres beslutning betyde ALT for dem. Forandre alt for dem.

En af disse kvinder er Janni. Janni og jeg mødtes på havet. Sømænd var vi begge. Eller søfarende.
Det meste af tiden gik dengang med, HÅRDT, arbejde og en enkelt lille fest.
Siden blev vi fornuftige og sporede os ind på vores drømme. Hver især.
Janni er netop blevet TFT terapeut og jeg spår hende en fin fremtid. Vi har netop været på kursus sammen, hos Jette Harthimmer - WAUW!

En anden, som er et forholdsvis nyt bekendtskab er Knirke. Knirke er veninde til min allergodeste veninde Andrea.
Udover at Knirke har 2 papegøjer, 1 hund (uden hår), 2 nymfeparakitter, vagtler og zebrafinker, så er hun en fabelagtig fotograf, skribent og meget spirituel.
Knirke har lige solgt sin lejlighed og flytter til Costa Rica. Fordi der er der ingen laaange mørke vintre, som her. Knirke HADER lange mørke vintre.
Så nu skal jeg spare op til en tur til Costa Rica. Iøvrigt er jeg blevet udkonkurreret af Knirke. Hun har givet DSFG en fin fin gave, eller gaver. Der er nemlig 2 stk. De står og pynter her nu.


Andrea blev skubbet ind i mit liv via sin moster. Fra første møde til andet møde, gik der et år ca. Men fra da af, har vi kommunikeret, på en eller anden måde, hver dag siden - næsten da.
Hon som jeg kalder hende, er min allergodeste veninde. Hun er så klog og har et kæmpestort hjerte. Andrea tog til New York og skrev en bog. Kom heldigvis hjem igen. Skrev så en bog mere.
Men inden da lavede hun om på sit liv. Det er det den nye bog handler om. Jeg har været så heldig, at kunne følge med i hendes forvandling, som nok mest er en forandring.
Andreas nye bog hedder "slut fred med din krop" og udkommer snart. Jeg er så stolt på Andreas vegne og ved dette bare er en begyndelse.

Jeg  bliver glad helt ned i maven, når dem jeg kender, gør det de føler for. Når de følger deres mavefornemmelse.
Det bliver jeg nu generelt, når folk følger deres mavefornemmelse - eller intuition., deres kald, eller hvad det nu hedder.
Hvis alle gjorde det, så verdenen helt anderledes ud. Det tænker jeg i al fald i min egen lille naive del af den.


Hvem er så DSFG? Ja, nu er der allerede optræk til et nyt indlæg.....men det venter jeg lidt med.


















 


1 kommentar:

  1. Åh, Hon, du er så sød!!! Tak! Du ved, jeg har det på samme måde med dig :)

    SvarSlet