Sidevisninger i alt

fredag den 21. oktober 2011

Jeg gjorde det.....

Jeg har sagt mit faste job op. Nu er det selvstændighed og i høj fart derudaf......I hope!

Det var så angst provokerende, men jeg måtte bare gøre det. Min energi ligger andetsteds nu......puuh!
I mange år har jeg arbejdet hen mod dette mål. Lige pludselig var det indenfor rækkevidde.

Jeg tror faktisk på, at man må skære noget ud af sit liv, for at få plads til noget andet. Så nu er der et STORT tomt hul, som skal fyldes.
Okay okay, så tomt er det jo heller ikke. Har trods alt fyldt lidt i.

I samme øjeblik jeg overdrog min opsigelse skete der noget. I min indbakke lå der en mail, fra en klient, som roste mig for mit arbejde. Hun havde været hos mig for længe siden. Men netop den dag, i det øjeblik jeg sagde op. Havde hun valgt, at gøre mig opmærksom på dette. Det tog jeg som et tegn!

Nå men jeg kunne ha' valgt, at gå efter jul og al den travlhed, som følger med. Men jeg tænkte "nej sgu!" - i år vil jeg nyde december og lade de andre have travlt.

Måske vil jeg bage og invitere vennerne på gløgg og æbleskiver, eller til jule-klippe-klistre. Måske vil jeg arrangere et lille foredrag i Beates Kaffebar, nede i kælderen, med æbleskiver, kaffe og levende lys.

Jeg skal også have helt styr på kurset i Aalborg. Mit allerførste kursus. Jeg glæder mig helt vildt.
Det afholdes hos NLP Aalborg. Men mere om det senere. Det skal jo tilrettelægges osv.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar