Sidevisninger i alt

lørdag den 22. oktober 2011

Afdødekontakt

Idag har været en stor dag. For et stykke tid siden, blev jeg spurgt om jeg ville være med i Lumen8.
Det er en grp. af medier, som laver afdødekontakt.

Jeg blev fyr og flamme, men var også lidt "ulden" ved det. Er jeg mon god nok? Kan jeg stå foran et publikum og formidle et budskab, fra en afdød?

Det var Véronique, der spurgte. Jeg har kendt Véronique i 3-4 år efterhånden. Hun har lært mig så meget. Først i åbne cirkler. Senere med arbejde i lukkede cirkler. Véronique var der også idag og vi mediterede sammen inden. Det gav en god dyb ro. Hvilket var godt, for angsten havde banket på siden morgenkaffen.

Men som altid, når jeg bliver lidt angst, så kaster jeg mig ud i det med begge ben samlet. Briste eller bære!

Jeg har aldrig opfattet mig selv, som medie. Det er sådan noget støvet gammeldags noget. Forbeholdt aldrene kvinder i flagrende gevandter. Så jeg har holdt det ud i strakt arm. Betragtet (læs: nysgerrigt) lidt på afstand, uden at gøre mere ved det.

Men det er jo morsomt og der gives fine beskeder fra den åndelige verden. Det er bedst når de overleveres  i en fin og munter tone. Der skal grines lidt!

Lumen8 har bestået længe. De har flyttet lidt rundt. Medlemmerne er kommet og gået. Det tror jeg er godt nok. Forandring fryder jo som bekendt.
Idag havde vi til huse i Human Being Center i Skindergade i København K. Der vi også d 19 november kl 13.
Tine Bød velkommen til publikum. Forklarede hvad der skulle foregå. Introducerede Annette og mig.

Susanne var den første på podiet. Det er slet ikke et podie, men pyt med det. Hun fik hurtigt en afdød igennem. Jeg mærkede et pres. Så kom endnu en afdød igennem. Jeg mærkede sveden pible frem på min pande.
Langt væk hørte jeg lyden af mit navn. Bille det er din tur nu. Jeg skubbede hjertet op i brystet. Husk din vejrtrækning, sagde min indre stemme. Jeg rejste mig og stod på gulvet, foran en flok håbefulde mennesker.

Hvordan gik det så? SKIDEGODT!

Jeg var på og det gik så godt!
Den første kontakt var en ung mand. Den næste en gammel kvinde. Så var der en ung kvinde igennem og tilsidst en ældre mand.
Beskederne blev overleveret og tiden fløj afsted. Jeg havde det så godt og lettelsen, over det fine resultat, fik mine ben til at ryste lidt.

Christina var med, som deltager, og vi sluttede eftermiddag med Latte Grande og Cheesecake på Baresso.


Bille
www.flemmingbille.com










Ingen kommentarer:

Send en kommentar