Sidevisninger i alt

mandag den 28. november 2011

Selvstændig

Jeg har været på arbejde hele weekenden. Den sidste weekend, i mit lønmodtager job. I dag har jeg fridag og i morgen er det så allersidste dag i det job.

Det er en underlig fornemmelse. Jeg har været ansat i 5 1/2 år ca. Da jeg ved ansættelsessamtalen, blev spurgt hvor jeg var om 5 år, svarede jeg "der er jeg selvstændig"!

Okay, så det tog så lidt længere tid. Men jeg har virkelig arbejdet hen mod dette øjeblik. Forhandlet nedsat tid på jobbet, til samme løn.....jo jo man kan et par tricks.
Jeg har gradvist øget mit arbejde, som clairvoyant rådgiver, fået flere klienter og begyndt at holde foredrag.

Men nu er det altså alvor. Nu skal jeg stå på egen ben, foden under eget bord og hvad det nu hedder alt sammen.
Det er jo et vildt sats. Der er intet sikkerhedsnet. Det er bare at kaste sig ud i det. Briste eller bære.

Som sådan er jeg ikke bange. Jeg tror på at der åbner sig nye døre. Sikker på at når, man skære noget bort, så bliver det udfyldt af noget nyt og bedre.
Men det er stadig angstprovokerende. Jeg kan godt få et sug i maven, når jeg tænker på, at der stadig er husleje osv, som SKAL betales.
Jeg tror dog også på, at det nok skal gå.

Heldigvis er jeg omgivet af mennesker, som tror på mig. De bakker mig op og giver mig troen igen, når den svigter. Jeg har også hele den åndelige verden med. Det er jo ikke tilfældigt, at det er nu det sker. Det er min klare overbevisning.
Selvfølgelig bestemmer jeg selv, men jeg lytter da stadig til gode råd og handler på min intuition.

Nye tiltag er allerede sat i værk. Som noget af det første nye, er der et kursus. Jeg glæder mig så meget til, at afholde dette kursus. Sikker på vi får en dejlig, spændende, inspirerende og udviklende weekend. Men der  er også andre spændende ting i tænketanken.
De skal nok se dagens lys, når tiden er moden til det. Og de får nok også, et ord med på vejen, på siden her.

Men altså, skulle du sidde med et behov for en læsning, clairvoyant coaching, et kursus i brug af evner eller et foredrag, så sig til og giv det videre til dem du kender.

Held og lykke til mig <3

Bille
www.flemmingbille.com



Ingen kommentarer:

Send en kommentar