Sidevisninger i alt

lørdag den 31. december 2011

NYT ÅR - NY START





Det er vel ikke ualmindeligt, at man, ved et års afslutning. Kigger tilbage på det svundne. Opsummerer og gør status.

Jeg har gjort det samme. Det gør jeg hvert år. Ikke at jeg går i detaljer og gennemanalysere. Men bare lige mærker efter, at mit år tog mig i den rigtige retning.

Nogle gange har jeg virkelig taget fejl. Så er det godt man kan ændre på tingene. Andre gange er jeg blevet væltet omkuld. Så er det bare op på hesten igen.

2011 har virkelig været et skelsættende år for mig. Eller det blev det!

Som altid havde jeg planer for det kommende år. Det har jeg også for 2012. Men planerne for 2011 var alligevel lidt større. Skelsættende.
Jeg ville forlade mit lønmodtager job og satse 100% på mit bi-erhverv, som clairvoyant rådgiver.

Når jeg ser tilbage, så skulle jeg have forladt mit job tidligere. Jeg var simpelthen ikke glad og tilfreds i det. Jeg tror heller ikke min arbejdsgiver, syntes det var lutter lagkage.
Inde i mit hoved, sagde jeg op d 1. August, d 1. september. Men så en dag sad, min chef og jeg og talte sammen. Han spurgte interesseret til mit "andet arbejde". Det gik op for mig, at det skulle være nu...LIGE NU, at jeg skulle videre.

Året begyndte også med nye bekendtskaber, som senere har udviklet sig til venskaber. En af dem, Lisbeth. Fik mig igang med, at holde foredrag. Det var noget jeg havde puslet lidt med, og pludselig var jeg i gang. Jeg er så taknemmelig for muligheden og hjælpen, både fra Lisbeth, men så sandelig også fra Morten i NLP Aalborg og Erik og Anja, som altid hjælper, med det praktiske og til alle jer der deltager.

Et andet emne jeg havde, ladet ligge ALT for længe, var afdødekontakt. Der kom så en fin invitation fra Lumen8, om at være med i denne fantastiske grp. Det har beriget mig, på så mange punkter. Udfordret mig på mange måder. Jeg er meget tilfreds med resultaterne.

Jeg kan med glæde sige farvel og TAK til 2011. Året gav mig i den grad, det jeg havde brug for.

Lige foran ligger et nyt og ubrugt år. 2012. Jeg vil modtage det og bruge det. Fortsæt tror jeg ikke på. Sådan da!
Altså jeg vil i form igen. 2011 hængte 10 kg extra på mig. tænker jeg napper en omgang Jacob Søndergaard - og 6 uger senere, er jeg lækker igen. Jeg VIL også til USA og besøge familien. Holde flere foredrag og kurser.
Samt finde ud af hvad denne BLOG egentlig, skal bruges til ;-)

Men først skal jeg finde tøj til i aften. Casuel eller formelt? Højt hår eller ej? Slips eller butterfly? Laksko?

GODT NYTÅR!

Vi ses i 2012

Bille
www.flemmingbille.com




Ingen kommentarer:

Send en kommentar